Dispute Resolution
Dear customer,
The European Union has created a website to support consumers present their complaints on any dispute they might be involved in. Consequently, we have all the information available so you can use your right to complain to an official, impartial and third party entity, which will help you solve the ongoing dispute. If you are unsatisfied with a service or product acquisition made through our website, or with the solution herein presented by us, you may access this website https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show and and report your complaint.
Alternative Dispute Resolution Entities:
According to the Portuguese Law 144/2015 of September 8, we publish herein all Alternative Dispute Resolution Entities available for contact in case of a conflict during the purchase of any product or service referred on this website.
CIMAAL
Centro de Informação, Mediação e Arbitragem de Conflitos de Consumo do Algarve
www.consumidoronline.pt
CACCDC
Centro de Arbitragem de Conflitos de Consumo do Distrito de Coimbra
www.centrodearbitragemdecoimbra.com
CICAP
Centro de Informação de Consumo e Arbitragem do Porto
www.cicap.pt
TRIAVE
Centro de Arbitragem de Conflitos de Consumo do Vale do Ave / Tribunal Arbitral
www.triave.pt
CNIACC
Centro Nacional de Informação e Arbitragem de Conflitos de Consumo
www.arbitragemdeconsumo.org
CIAB
Centro de Informação, Mediação e Arbitragem de Consumo (Tribunal Arbitral de Consumo)
www.ciab.pt
CACC-RAM
Centro de Arbitragem de Conflitos de Consumo da RAM
www.srrh.gov-madeira.pt/Início/tabid/292/Default.aspx
CACCL
Centro de Arbitragem de Conflitos de Consumo de Lisboa
www.centroarbitragemlisboa.pt
CIMPAS
Centro de Informação, Mediação e Provedoria de Seguros
www.cimpas.pt
CASA
Centro de Arbitragem do Sector Automóvel
www.arbitragemauto.pt
More info: